انواع پیچ و مهره رک شبکه

خانه    بلاگ      انواع پیچ و مهره رک شبکه
انواع پیچ و مهره رک شبکه

انواع پیچ و مهره رک شبکه را می شناسید؟ آیا می دانستید، که آنها از جمله مهم ترین اجزای موجود در تجهیزات شبکه محسوب می شوند؟ در واقع آنها نقشی بسیار پر رنگ در نحوه چیدمان و برقراری امنیت تجهیزات شبکه بر عهده خود دارند.

پیچ ها و مهره ها می باشند، که به گونه ای مستقیم با قطعاتی چون؛ روتر، سرور یا سوئیچ ارتباط برقرار می کنند. به عبارتی کار آنها در محکم نگاه داشتن قطعات در کنار یکدیگر خلاصه می شود.

به همین خاطر شما بایست در انتخابشان نهایت دقت عمل را به خرج بدهید. به حالتی که نوع درست را بر گزیده نیز کیفیت خوبی داشته باشند.

مشاهده محصولات

انواع پیچ و مهره رک شبکه کدام است؟

انواعی گوناگون از این پیچ ها و مهره ها به چشم می خورد، که هریک از آنها کاربردی خاص دارند. ما در ادامه این نوشتار از خود در آماد سیستم دو نوعِ پیچ و مهره ها را به شما معرفی می کنیم و سعی در پاسخ به سوالات شما در این حیطه خواهیم داشت. آنها دربرگیرنده موارد زیر است!

1-کیج نات

درست حدس زدید، یک نمونه در کیج نات خلاصه می شود. به عبارتی انواع پیچ و مهره رک شبکه کیج نات مخصوص بهره گیری در داخل محفظه شبکه هستند. آنها دارای حلقه ای از جنس فلز در دور و اطراف خود می باشند.

اینچنین بدون صدمه رساندن به تجهیزات، آنها را به محفظه ها وصل می نمایند. اغلب جنس تشکیل دهنده شان فولاد ضد زنگ می باشد. اینگونه خواهد بود، که در برابر زنگ زدگی یا خوردگی از خود استحکام نشان می دهند.

بهتر است، به ویژگی پیچ و مهره کیج نات بپردازیم. این نوعِ از تجهیزات به لحاظ شکل ظاهری بسیار کوچک است و کاربرد به سزایی دارند. طراحی خارق العاده ای دارند و در بینابین انواع پیچ و مهره رک شبکه امکان نصب محکم و استوار را برای شما فراهم خواهند نمود. در صورتِ نیاز به خرید آنها شما می توانید، با کارشناسان ما در آماد سیستم تماس حاصل فرمایید.

قطعاً کارشناسان ما به بهترین حالت ممکن شما را در این زمینه راهنمایی خواهند نمود! تنها کاری که باید انجام بدهید، ارتباطِ با ماست.

2-واشر

به واشر ها می رسیم. آنها قطعات فلزی نازک هستند و شکل و شمایلی دایره ای دارند. البته که واشرها در بینابین انواع گوناگون تجهیزات مهم و اساسی شبکه قرار می گیرند. هدف استفاده از آنها می تواند، در موارد متعددی جای بگیرد. ما در قسمت زیر به عنوان کردن آنها می پردازیم؛

در صورت بهره گیری از انواع پیچ و مهره رک شبکه از گونه واشر میزانِ اصطکاک کمتر می شود و همچنین از ایجادِ خراشیدگی برروی تجهیزات ممانعت خواهد شد. همچنین با وجود واشر ها و بهره گیری از آنها نیروی وارده به تجهیزات به حالت مساوی تقسیم خواهد شد. اینگونه قطعات موجود درون محفظه ها از ورود آسیب احتمالی در اَمان خواهند ماند.

در نهایت شما به کمک آنها و استفاده از واشر ها می توانید، حد فاصل میان تجهیزات درون رک را بیشتر بنمایید و به دنباله آن گردش هوا بهتر صورت خواهد گرفت. پس می توان در معرفی این گونه از انواع پیچ و مهره رک شبکه بیان داشت؛ یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شماست.

مهم ترین ویژگی های پیچ و مهره رک ها چیست؟

قطعاً این نوع از تجهیزات بایست بتواند، برخی از ویژگی ها را در دِل خود جای بدهد. البته که چنین شما به عملکرد مطلوبی دست پیدا می کنید و در مدت زمان استفاده به بهترین نتیجه ها خواهید رسید! این ویژگی ها عبارتند از؛

در اولین گام بهتر است، به جنسِ این قبیل از تجهیزات اشاره کنیم. در واقع آنها باید از فولاد ضد زنگ تولید بشود و بتواند، در برابر خوردگی یا ساییدگی از خود مقاومت نشان بدهد. حتماً ضمن استفاده از این قطعات در نظر بگیرید؛ که امکان وجود رطوبت در هوا هست و شاید گرد و غبارها برروی آنها بنشیند! پس جنس انواع پیچ و مهره رک شبکه باید مرغوب باشد.

در دومین گام لازم می باشد، که به هنگام خرید این قطعه به تناسب طول و قطرش با تجهیزات درون محفظه دقت کنید. اینچنین بدون چون و چرا درون رک قرار می گیرد و تجهیزات شما را در محل مورد نظر خود محکم تر از تصوراتتان می کند.

در نهایت نوع رزوه پیچ و مهره ها بایست با انواع موجود درون رک هماهنگی برقرار کند. با وجود این ویژگی خواهد بود، که شما امکان نصب درست انواع پیچ و مهره رک شبکه را خواهید داشت.

این ویژگی ها مواردی بود، که مسلماً شما عزیزان بایست در زمان خریدی موفق مد نظر قرار بدهید. پس پیش از خرید این فاکتورها را در نظر بگیرید و یکی از بهترین ها را نصیب محفظه خود بنمایید.

قیمت پیچ و مهره رک به چه عواملی بستگی دارد؟

شما برای خرید یک محصول با کیفیت به طبع نباید برروی قیمت تمرکز بسیاری بکنید. همین جاست، که ضرب المثل هرچقدر پول بدهی، آش می خوری! صدق می کند. البته هر قیمت گزافی هم بیانگر کیفیت بالا نخواهد بود! ما در این راستا تمامی تلاش خود را به کار بردیم، تا محصولات خود را با قیمتی مناسب و البته کیفیت بالا در اختیار شما قرار بدهیم. پس برای خرید انواع پیچ و مهره رک شبکه با ما در ارتباط باشید.

قطعاً در نتیجه خرید خود، پشیمان نمی شوید و در صورت نیاز دوباره به این نوع از متعلقات ما را انتخاب خواهید کرد!

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود در آماد سیستم به بررسی جوانب گوناگون پیچ و مهره ها به جهت بهره گیری درون رک ها پرداختیم. امیدواریم که شما درک بکنید، نقش آنها درون رک ها بسیار حائز اهمیت است و وجودشان الزامیست. البته که در این راستا می‌باید به جهت خرید یکی از با کیفیت ترین ها اقدام کنید. در غیر این صورت دیگر تجهیزات موجود درون محفظه ها نیز در خطر می باشد و سلامتی‌شان تهدید خواهد شد.

در اینجاست که شما در صورت وجود سوالاتی بیشتر درباره انواع پیچ و مهره رک شبکه می توانید، با ما در مجموعه آماد سیستم در ارتباط باشید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574