بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا

خانه    بلاگ      بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا
بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا

ما در این مطلب از خود به بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا خواهیم پرداخت . وجود این قطعه چندان مهم نیست ، ولی اگر که شما پچ پنل را مورد استفاده قرار بدهید ، کارتان راحت تر پیش خواهد رفت . اگر که با دقّت برروی این وسیله نگاه کنید ، پورت هایی جهتِ اتصال کابل ها خواهید دید .

در تجهیزات مربوط به شبکه در نقطه پایانی کابل پج پنل قرار خواهد گرفت . با وجود این قطعه دیگر نمی خواهد ، کابل را مستقیماً به تجهیزات وصل کنید . برندهایی متنوع در راستای تولید این محصول گام گذارده اند ، که ما پنج نمونه از آن را معرفی خواهیم نمود .

بیشتر بخوانید: انواع روکش های کابل شبکه و پچ کورد

پچ پنل چه کاربردی دارد ؟

پیش از بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا با شما درباره چیستی این قطعه سخن خواهیم گفت . آن چه در دنیای امروزی به درد می خورد ، ارتباط بی سیم است . البته گاهاً کارشناسان جهتِ ایجاد سرعتی بیشتر ، شبکه هایی با سیم را مورد استفاده قرار می دهند . برای آن که درون شبکه خود سرعتی غیر قابل باور ایجاد نمایید ، پچ پنل را مورد توجه قرار بدهید .

این قطعه می تواند ، ابزار سرور شما را به بهترین حالت منظم کند . علاوه بر تمامی این ها پچ پنل به شما کمک می کند ، زیرساخت خود را تغییر دهید .

ما در این مطلب به بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا خواهیم پرداخت . درست است ، هریک از برندها امکان دارد ، این قطعه را کوچک یا بزرگ تولید کنند . دستگاه گوناگون آی‌تی بسیار راحت توسطِ این وسیله با هم ارتباط برقرار می کنند .

پچ پنل چه کاربردی دارد ؟

بررسی پنج برند مشهور پچ پنل در دنیا

شما می دانید ، که برترین برندهای تولید کننده پچ پنل کدام می باشد ؟ ما در طول این نوشتار از خود به بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا می پردازیم . اگر که شما می خواهید با این قطعه و بهترین آن ها آشنا بشوید ، در ادامه متن همراه ما باشید .

 

  1. بلدن یکی از بهترین هاست

شرکت بلدن تمامی تلاش خود را به کار گرفته است ، تا قطعات تولیدی از جانب خود را با تنوع و گستردگی بالایی سمت بازار روانه نماید . رنگِ پچ پنل این شرکت ؛ آبی ، قرمز ، نارنجی یا آبی است .

از سویی شما عزیزان می توانید ، با اکتفاء به نوع شبکه خود یکی از ابعاد این وسیله را انتخاب و خریداری کنید .

  1. امپ یکی دیگر از پچ پنل هاست

این برند قطعات خود را در رنگ هایی متنوع تولید نموده و به سمت بازار عرضه می نماید . از رنگ های جالب توجه می توانیم ، به ؛ نارنجی ، قرمز ، طوسی اشاره نماییم . تنها گروهی که این ابزار تولید می گردد ، Cat شش است .

از سویی بهتر است ، بگوییم که در بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا این مدل از قطعات در متراژ هایی گوناگون تولید می گردد .

  1. دی لینک سوّمین برند معتبر است

این برند و تولیدات آن از شهرت بسیاری برخوردار است . این کمپانی در راستای تولید قطعاتی اقدام می نماید ، که کیفیت و ماندگاری بسیاری داراست . در بعضی از ابزارهای این کمپانی نگهدارنده کابل به چَشم می خورد . وجودِ چنین خصوصیتی باعث خواهد شد ، تا کابل خروجی کاملاً مرتب در کناره ی یک دیگر جای گیرند .

  1. نگزنس پچ پنل مشهور دیگریست

قطعات تولیدی از جانب چنین شرکتی سخنان بسیاری در راستای بیان کردن داراست . کیفیت بسیار زیاد ابزار تولیدی از طرف این کمپانی بر سَر زبان ها اُفتاده است . قابل ذکر است ، در کشور ایران پورت هایی که در مجموعه های cat6a نیز cat شش است ، عرضه می گردد . رنگ این قبیل از پورت ها نارنجی بوده و شما می توانید ، بسیار سریع آن ها را ببینید .

در بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا بهتر است ، خاطر نشان شویم ، که جهتِ پوشش پچ پنل نگزنس از روکش پی وی سی استفاده می کنند . سایزهای متنوعی برای قطعات این کمپانی وجود دارد ، که شما می توانید ، بنابر نیاز خود یکی را انتخاب کنید .

  1. لگراند یکی از باکیفیت‌ ترین ها محسوب می شود

قطعات تولیدی از جانب شرکت لگراند جزئی از باکیفیت‌ ترین و شناخته شده ترین هاست . محصولات ارائه شده از جانب این شرکت بسیار مرغوب است ، زیرا تمامی استانداردهای جهانی در ابزارهای این کمپانی رعایت گردیده است .

اگر که در بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا بگوییم ، این برند بهترین است ، به گزافه نیست . یکی از مهم ترین ویژگی‌ های پچ پنل ارائه شده از جانب این کمپانی استفاده از روکش پی وی سی است ! رنگ های مختلفی هم برای تولید این پچ پنل ها در نظر گرفته شده است .

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید رک دیواری

بررسی پنج برند مشهور پچ پنل در دنیا

قیمت پچ پنل شرکت های مختلف

حال که به بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا پرداختیم ، بهتر است ، درباره قیمت آن ها هم با همدیگر صحبت کنیم . در واقع قیمت این قطعات با توجه به شرکتی که در راستای تولید آن ها ، گام گذارنده اند ، متفاوت خواهد بود .

از این جهت در خرید این قطعه کاربردی در نظر داشته باشید ، که کدام شرکت و کیفیت را انتخاب کرده اید .

قیمت پچ پنل شرکت های مختلف

سخن آخر

دوستان عزیز ما در این قسمت از مطلب خود به بررسی 5 برند پچ پنل در دنیا پرداختیم . جهتِ ایجاد یک شبکه خوب و برگزیده شما بایستی پیش از هرچیزی به تدارک تجهیزات و ابزارها بی اندیشید . تنوع و گستردگی بسیاری که در این زمینه وجود دارد ، منجر خواهد شد ، شما عزیزان توانایی خرید پچ پنل برای شبکه خود داشته باشید .

توصیه ما تهیه بهترین و باکیفیت ترین ها برای شبکه خود است ، که سرعت بالا و کیفیت عالی را تجربه نمایید . در واقع با تهیه این ابزار می توانید ، هزینه منوط بر شبکه خود را به کمترین میزان خود برسانید .

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید رک سرور

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574