تولید و توزیع عمده رک دیواری

خانه    بلاگ      تولید و توزیع عمده رک دیواری
تولید و توزیع عمده رک دیواری

تولید و توزیع عمده رک دیواری چه مزایایی را به دنبال دارد؟ تولید رک های دیواری در سال های اخیر برای کاربران شبکه بسیار حائز اهمیت بوده است. تولید رک های دیواری باعث می شود که افراد بتوانند حتی در فضاهای محدود نیز تجهیزات شبکه خود را کنترل و مدیریت نمایند.

در ادامه این بحث قصد داریم موارد تاثیرگذار در تولید رک های دیواری را مورد بررسی قرار دهیم. برای آشنایی بیشتر با این موضوع همراه ما باشید.

آشنایی با مراحل تولید و توزیع عمده رک دیواری

آشنایی با مراحل تولید و توزیع عمده رک دیواری

رک های دیواری براساس مراحل مختلفی ساخته می شوند. لازم است که این مراحل با دقت بسیار زیادی انجام بگیرد تا رک های باکیفیتی داشته باشیم. بروز خطا در هر بخش از تولید رک ها باعث می شود که افراد با مشکلاتی مواجه شوند.

1.بررسی نیازها و طراحی

در مرحله نخست تولید رک های دیواری ابتدا نیازهای کاربران را مورد بررسی قرار داده سپس مشخصات مورد نیاز را شناسایی و معین می کنند. سپس طراحی رک های دیواری را براساس اطلاعات دریافت شده انجام می دهند. معمولا فاکتورهایی که در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد براساس نیازهای افراد است.

در مرحله طراحی تولید کنندگان مواردی را که براساس نیازهای کاربران شبکه شناسایی شده است را مشخص کرده سپس سایر لوازم جانبی، فنی و ظاهر مناسب رک ها را طراحی می کنند.

2.تهیه مواد و قطعات

در ادامه تولید و توزیع عمده رک دیواری به این مرحله می رسیم که بعد از طراحی انجام می گیرد. در این محله قطعات و مواد اولیه مورد نیاز برای رک ها انتخاب می شوند. این مواد از بین انواع فلزات، شیشه، صفحات چوبی و … انتخاب می شوند. قطعات فلزی که در این مرحله وجود دارند شامل پیچ و مهره ها می باشد.

3.برش و فرم دهی

در سومین مرحله از تولید نوبت به برشکاری خواهد رسید. در این بخش از ساخت رک های دیواری قطعات و موادی را که برای ساخت رک ها انتخاب کرده اید را برای برش دهی انتخاب نمایید. این قطعات را به اشکال مختلفی برش داده و فرم می دهند. برای برش فرم دهی در این مرحله تولید و توزیع عمده رک دیواری نیاز به وسایل و دستگاه های خاصی وجود دارد.

این دستگاه ها به تولید کنندگان در خم کردن و برش دادن فلزات، حکاکی، برش چوب و … کمک زیادی می کنند.

4.جوشکاری و اتصال قطعات

یکی دیگر از مراحل جوشکاری و اتصال قطعات رک ها به یکدیگر است. معمولا اتصال قطعات رک با استفاده از جوشکاری است. البته این برای زمانی قابل اجرا بوده که بخواهیم قطعات فلزی را به همدیگر متصل کنیم. هر مواد براساس قابلیت هایی که دارد به همدیگر متصل می شود. روش انتخابی برای متصل کردن قطعات به نوع ماده انتخابی برای ساخت رک بستگی دارد.

در این مرحله از تولید و توزیع عمده رک دیواری علاوه بر جوشکاری فلزات قطعات چوبی موجود را با استفاده از پیچ و مهره ها به یکدیگر متصل می کنند.

5.پوشش دهی و تمیزکاری

بعد از اینکه فرایند اتصال قطعات رک به پایان رسید نوبت به رنگ، روکش، کشیدن پلاستیک و استفاده از ضد زنگ می رسد. زمانی که قسمت های مورد نیاز در رک ها با دقت روکش شد، زان تمیزکاری فرا رسیده است. در این بخش از ساخت رک های دیواری غبار، رد انگشت،آلودگی ای دیگر بر روی رک ها از بین می برند.

6.تست و کنترل کیفی

تست و کنترل کیفی بعد از اینکه همه مراحل تولید و توزیع عمده رک دیواری انجام گرفت برای رک ها اجرا می شود. در این مرحله رک ها را به آزمایشگاه های کنترل کیفی ارسال می کنند. در آزمایشگاه ها عملکرد رک ها را مورد تست و آزمایش قرار می دهند. در این بخش از تولید تست هایی صورت می گیرد.

این تست ها شامل آزمایش هایی است که در راستای استحکام ساختاری،پایداری فلزات، تست مقاومت در قابل نم و رطوبت و دیگر تست ها می شود. این آزمون ها براساس استانداردهای خاصی انجام می گیرد.

7.بسته بندی و حمل و نقل

زمانی که مونتاژ این تجهیزات انجام گرفت رک هایی را که به وسیله تیم کنترل کیفیت تایید شده اند برای بسته بندی به انبارهای مخصوص ارسال می شوند. بسته بندی این تجهیزات نیز باید براساس فرایند و استانداردهای خاصی انجام بگیرد.

این پروسه باید براساس قواد و قوانین خاصی انجام بگیرد و در انتها تیم کنترل کیفیت همه موارد را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده در صورت رعایت همه استانداردهای لازم رک ها را برای عرضه و فروش به بازار ارسال کند.

تولید و توزیع عمده رک دیواری

بهترین رک های دیواری دارای چه ویژگی هایی هستند

در ادامه تولید و توزیع عمده رک دیواری قصد داریم به بررسی ویژگی های بهترین رک های تولید شده در بازار بپردازیم. این محصولات باید دارای ویژگی هایی باشد که به شرح زیر است.

1.کیفیت ساخت

تولیدکنندگان معتبر  در زمینه تولید و توزیع عمده رک دیواری  می دانند باید برای ساخت انواع رک های دیواری از بهترین متریال اولیه استفاده کنند. علاوه ب مواد باکیفیت استاندارد بالا در تولید رک های دیواری بسیار حائز اهمیت است. لازم است طراحی فیزیکی و ساختار رک به شکل استاندارد انجام شود تا امکان پشتیبانی از تجهیزات ارزشمند شبکه را داشته باشد.

2.طراحی مناسب

یک تولید کننده متخصص و حرفه ای می داند که رک های دیواری باید از طرح های مناسب و خلاقانه ای برخوردار باشد تا بتواند انتظارات کاربران را برآورده کند. طراحی مناسب امکان دسترسی ساده، مدیریت کابل ها، سیستم نهویه و اندازه گیری دقیق را برای کاربران به دنبال دارد.

یکی دیگر از موارد بسیار موثر در راستای تولید و توزیع عمده رک دیواری صحیح امکان مدیریت کابل ها است که باعث ایجاد نظم و سازماندهی به بهترین شکل ممکن را به وجود آورد. تولید کنندگان حرفه ای همیشه به این موارد توجه زیادی دارند.

سخن پایانی

در این مطلب برای درک بیشتر موضوع تولید و توزیع عمده رک دیواری مراحل تولید آن را مورد بررسی قرار داده و به آنالیز آن ها پرداختیم. برای خرید رک های دیواری باید به تولیدکنندگان متخصص و حرفه ای نظیر آماد سیستم مراجعه کنید و از خدمات آن نهایت استفاده را ببرید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574