نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت

خانه    بلاگ      نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت
نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت، امکان جداسازی انواع کابل و سیم ها را در رک مقدور می سازد. این محصول با تقسیم بندی فضای بیرونی و داخلی رک، برای هر یک از کابل ها، مسیر مشخصی معین می کند.

طراحی این دسته از نگهدارنده ها، خاص و منحصر به فرد است‌. این تجهیز به دلیل برخورداری از درپوش، میزان تماس کابل را با فضای بیرون کاهش می دهد. توصیه می شود، از هر یونیت برای نگهداری از کابل های مشخصی استفاده کنید.

در ادامه درباره خصوصیات و ویژگی های بارز این محصول صحبت می شود، مقاله ما را از دست ندهید.

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت چیست؟

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت یک وسیله مفید است، که برای مرتب و نگهداری آسان از کابل ‌ها در رک های شبکه استفاده می ‌شود. طراحی و شرایط ساخت این محصول منحصر به فرد است‌.

واحد های تولیدی برای ساخت این سازه فلزی از استاندارد ها و الگو های خاصی استفاده می کنند. این وسیله شامل یک درپوش می باشد، که همانند درب عمل می کند. به واسطه آن از کابل ‌ها در برابر خطرات مختلفی مانند؛ خراشیدگی، خوردگی یا تداخل با بخش‌ های دیگر درون رک محافظت نمایید.

با بهره برداری از نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت، کابل ‌ها به صورت منظم و مرتب در محیط نصب خواهد شد. همچنین درصد گره خوردن آن ها با یکدیگر به حداقل می رسد.

این وسیله به کمک کابل منیجر، سطح تماس سیم ها را با یکدیگر کاهش می دهند. این امر باعث می ‌شود، که راحت ‌تر بتوانید چیزی را به سیستم اضافه کنید یا از آن خارج گردانید.

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت برای استفاده در چه رک هایی مناسب است؟

ویژگی های بارز نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت، یک نوآوری قابل و مطمئن در شبکه های الکترونیکی و سیستم های پایا به شمار می رود. این محصول با طراحی الگوی نصب کابل ها، راندمان کلی شبکه را تغییر می دهد.

این دسته از فناوری ها شاید بی ارزش به نظر برسند، اما نقش قابل توجهی در سیستم های الکترونیکی بر عهده دارند. با بهره وری از آن ها، شبکه حداقل از نظر شیوه نصب کابل ها به مشکل بر نمی خورد. در زیر به برخی از ویژگی‌ های بارز این محصول اشاره می کنیم؛

1.طراحی مناسب:

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت دارای طراحی مناسبی است. نوع طراحی آن به کاربر اجازه می دهد، تا کابل ‌ها طبق یک الگو خاص در شبکه نصب شوند.

2.حفاظت کابل ‌ها:

این محصول با درپوشی که بر روی آن قرار می ‌گیرد، کابل‌ ها را در برابر خطراتی نظیر؛ خراشیدگی، خوردگی و تداخل جریان بهینه می گرداند.

3.کابل منیجر:

نگهدارنده کابل درپوشدار همراه با کابل منیجر است، که به کمک آن، سیم ‌ها کمتر به یکدیگر گره می ‌خورند. این عامل نصب و حرکت کابل‌ ها راحت‌ تر و سریع‌ تر می کند.

4.سازگاری:

این تجهیز کاربردی با انواع مختلف کابل ‌ها سازگار است. با بهره وری از این قطعه، هر یک از کابل های شبکه در یونیت خاص خود قرار می گیرد.

5.کارایی:

با بهره داری از نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت، کاربران می‌ توانند به راحتی کابل ‌ها را مدیریت کرده و از آن ‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت با ویژگی ‌های بارز و کارآمدی که دارد، یک ابزار مفید برای مرتب نگهداری و حفاظت از کابل‌ ها در محیط ‌های نصب شده می‌ باشد.

مشاهده محصولات

 

مزایای استفاده از نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت، از ابزار آلات توانمند به کار رفته در تجهیزات شبکه است. این محصول با طراحی ک مشخص گردن مسیر رفت و برگشت کابل ها، میزان نوسانات الکتریکی را کاهش می دهد. استفاده از آن در سیستم های پایا مزایای بسیاری همراه می باشد، از جمله آن ها عبارتند از؛

1.مرتب نگهداری کابل‌ ها:

با استفاده از این نگهدارنده، کابل ‌ها به صورت مرتب و منظم در محیط نصب شده و از گره خوردن آن ها با یکدیگر جلوگیری می‌ شود.

2.حفاظت از کابل ‌ها:

در این سری از نگهدارنده های کابل نوعی درپوش دیده می شود، که با کاهش سطح تماس کابل ها، از آن ها در برابر ضربه، عوامل محیطی و فرسایش محافظت می نماید.

3.آسانی در نصب و حرکت کابل ‌ها:

با استفاده از کابل منیجر موجود در نگهدارنده، احتمال گره خوردن سیم ‌ها به یکدیگر کمتر می شود. همچنین کابل ها حرکت بهتری خواهند داشت.

4.بهبود استاندارد های ایمنی:

با بهره برداری از نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت، کابل ‌ها به درستی مدیریت می ‌شوند. با پیروی از استاندارد ها، شاهد تحولات شگفت انگیزی در شبکه خواهید بود.

تفاوت نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت با نگهدارنده کابل معمولی

نگهدارنده ها از تجهیزات اساسی در سیستم های پایا هستند. با استفاده از آن ها، ایمنی و سلامت الکتریکی کایل ها تضمین می شود. همچنین دیگر همانند قبل بر اثر نویز های الکتریکی ، اطلاعات خود را از دست نمی دهید.

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت و نگهدارنده های معمولی با این که یک هدف را دنبال می کنند، اما تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. موارد زیر، وجه تفاوت های این دو محصول را نشان می دهد؛

-حفاظت بیشتر:

نگهدارنده های درپوشدار به دلیل برخورداری از درپوش، احتمال آسیب دیدگی کابل ها را در برابر خطرات مکانیکی و الکتریکی را کاهش می دهند. در مقابل، نگهدارنده کابل معمولی فاقد هر گونه امکانات حفاظتی است.

-مرتب‌ سازی بهتر:

با وجود کابل منیجر موجود در نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت، سیم‌ ها کمتر به یکدیگر گره می ‌خورند. در حالی که نگهدارنده کابل معمولی این ویژگی را ندارد و تا حدودی حرکت کابل ها را سخت می کند.

-سازگاری بیشتر:

نگهدارنده کابل درپوشدار با 2 یونیت با انواع مختلف کابل‌ ها سازگار هستند و امکان نصب آسان سیم و کابل ها را مقدور می سازند. در مقابل نگهدارنده کابل معمولی نمی تواند از گروه های خاصی از کابل های شبکه پشتیبانی کند.

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت برای استفاده در چه رک هایی مناسب است؟

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت معمولاً برای استفاده در انواع رک ‌های شبکه، سرور و تجهیزات دیتاسنتر مناسب است. این نگهدارنده کابل معمولاً با ابعاد استاندارد 2 یونیت (89 میلیمتر) طراحی شده است و به طور عمومی با اکثر رک ‌های استاندارد سازگار هستند.

این نگهدارنده کابل برای مرتب کردن و نگهداری آسان از کابل ‌ها در سیستم های پایا طراحی شده است. کاربران می توانند از آن ها در انواع مختلف رک‌ های شبکه به منظور طراحی الگوی نصب کابل ها استفاده کنند.

قبل از خرید و استفاده از نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت، مطمئن شوید، که ابعاد و سازگاری آن با رک مورد نظر شما مطابقت دارد.

سخن پایانی

نگهدارنده کابل درپوشدار 2 یونیت، از بهترین نمونه های این محصول در بازار است، که توانایی لازم برای مراقبت و نگهداری از کابل ها دارد. جهت خرید این محصول سری به فروشگاه اینترنتی آماده سیستم بزنید. در مجموعه ما، امکان خرید تجهیزات شبکه از شخص تولید کننده برای مشتریان مقدور خواهد بود.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574