معرفی برندهای رک شبکه

خانه    بلاگ      معرفی برندهای رک شبکه
معرفی برندهای رک شبکه

در این مقاله به معرفی برندهای رک شبکه می پردازیم. امروزه به لطف کارآفرینی سرمایه گذاران و حمایت از تولید داخلی، تولیدی های بسیاری رک شبکه را در رقابت با بهترین برندهای خارجی تولید می کنند.

برندهای ایرانی امروزه با بهره گیری از متریال درجه یک، فناوری های روز دنیا، دانش و تخصص نیروی کار رک هایر با کیفیتی را تولید می کنند و در مقایسه با نمونه های خارجی با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. در این مقاله به معرفی برندهای رک شبکه می پردازیم.

چرا باید رک شبکه را از برندهای معتبر خریداری کنیم؟

در نخستین بخش از مقاله پیش از اینکه به معرفی برندهای رک شبکه بپردازیم، به شما خواهیم گفت، که چرا باید رک را از میان برندهای معتبر انتخاب کنید. همانگونه که می دانید رک یکی از وسایل اصلی برای مشاغل فناوری اطلاعات است؛ زیرا آنها به خوبی از تجهیزات شبکه و سرور که داده های مهمی درون خود دارند، نگهداری می کنند.‌

شرکت های آی تی با استفاده از انواع رک شبکه، زیرساخت فناوری اطلاعات خود را بهبود می بخشند و هزینه‌های مربوط به نگهداری تجهیزات گرانبها را کاهش دهند.

مطالعه بیشتر: رک دیواری

البته این موضوع در صورتی است، که رک با کیفیت بالایی ساخته شده باشد، زیر بار تجهیزات در هم نشکند، تبادل هوا را به خوبی انجام دهد، تا وسایل درون آن آسیب نبیند، که در ادامه مقاله معرفی برندهای رک شبکه شما را با برندهاییی آشنایی که می کنیم، که محصولات شان به خوبی از عهده تمام این وظایف بر می آیند.

با خریداری رک های شبکه شرکت های معروف مانند آماد سیستم، پایا سیستم، اچ پی آسیا و … می توانید، با خیال راحت تجهیزات گرانبها و با ارزش خود را درون آن ها سازماندهی کنید. این رک ها قابلیت های بسیار زیادی دارند و تا سالیان سال بدون هیچ گونه مشکلی برای صاحبان مراکز داده و فناوری کار خواهند کرد.

امیدواریم که اهمیت خرید رک از برندهای معروف برای شما روشن شده باشد. در ادامه مقاله با ما باشید، تا به معرفی برندهای رک شبکه بپردازیم.

چرا باید رک شبکه را از برندهای معتبر خریداری کنیم؟

معرفی بهترین برندهای رک شبکه

همانگونه که در مطالب بالا متوجه شدید، امروزه برندهای بسیاری در بازار رک شبکه وجود دارند، که همگی ادعای بهتر بودن را دارند. در کشور ما برندهای خارجی به دلیل شرایط تحریم‌ به ندرت و با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند. خوشبختانه کار آفرینان ایرانی برای پر کردن این خلأ اقدام به تولید رک شبکه استاندارد و با کیفیت نمودند، بدون اغراق رک های تولید برندهای ایرانی کیفیتی هم سطح برندهای معتبر جهان مانند DSIT، MASS و … را تولید می کنند. در ادامه به معرفی برندهای رک شبکه معتبر ایرانی می پردازیم‌. این برندها عبارتند از؛

معرفی بهترین برندهای رک شبکه

معرفی بهترین برندهای رک شبکه

·         آماد سیستم

آماد سیستم یکی از تولیدکنندگان معتبر و با سابقه تولید انواع رک شبکه است. این تولیدی با تکیه بر دانش و تخصص متخصصین خود، فناوری های روز دنیا و تعهد کاری بهترین رک های شبکه را تولید و در سایتی به نام آماد سیستم با قیمت تولید به سراسر ایران عرضه می دارد.

رک های شبکه برند آماد سیستم به دلیل عملکرد عالی، قابلیت اطمینان و کیفیت بالا با استقبال بسیار شرکت های فناوری و اطلاعات روبرو شده اند. این شرکت روز به روز محصولات خود را ارتقا می بخشد و بر شمار مشتریان اش افزوده می شود.‌

این برند انواع رک دیواری و ایستاده را در ابعاد مختلف تولید می کند. رک های ایستاده این شرکت در سایز 16 تا 42 یونیت، عرض 60 سانتی متر و عمق 60، 80 و 100 سانتی ‌متر تولید می گردند. رک های دیواری این برند نیز در سایز 12 تا 47 یونیت، با عمق 35، 45 و 60 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر ساخته می شوند.

تمام رک های این برند از متریال با کیفیت فولاد یا آلمینیومی ساخته شده اند و پوشش آنها ضد رطوبت است، با توجه به مرکز داده خود می توانيد نوع باز یا بسته این رک ها را به همراه متعلقات رک خریداری نمایید.‌

·         رک پایا سیستم

در این بخش از مقاله معرفی برندهای رک شبکه، به معرفی یک برند معتبر دیگر به نام پایا سیستم می پردازیم‌. این شرکت بیش از سی سال سابقه تولید رک شبکه را دارد، به پشتوانه تجربه بالای خود یکی از بر ترین تولید کنندگان رک شبکه در ایران است.

برند پایا سیستم انواع رک شبکه اوت دور، دیواری، ایستاده، لابراتوری را در ابعاد مختلف و متنوع و با متریال با کیفیت تولید و روانه بازار می کند. این شرکت علاوه بر تولید رک های با کیفیت انواع تجهیزات جانبی رک را نیز تولید می کند.

  رک پایا سیستم

رک پایا سیستم

·         رک HPA (اچ پی آسیا)

در این بخش از مقاله معرفی برندهای رک شبکه، شما را با یک برند معروف دیگر آشنا می کنيم. حتما در زمان خرید رک شبکه حتما با برند HPA که مخفف اچ پی آسیا است، روبرو شده اید. باید گفت که این برند زیرمجموعه شرکت بزرگ پایا سیستم است، که در مطلب بالا به معرفی آن پرداختیم. رک های شبکه اچ پی آسیا نیز کیفیت قابل قبولی دارند، محصولات این برند در سایزها و انوع مختلفی می شوند.

رک های شبکه اچ پی آسیا اغلب از بدنه ای با جنس شیشه سکوریت و چهارچوب فلزی ساخته شده اند. مزیت دیگر رک های این برند قابلیت نصب چهار فن درون آن است، که با توجه به محصور بودن رک های شبکه این برند و عدم تبادل هوا وجود چندین فن الزامی است.

·         رک HPI (اچ پی آی)

در این بخش از معرفی برندهای رک شبکه شما را با یک برند سرشناس دیگر به نام اچ پی آی آشنا می کنیم. رک های این برند در سایزها مختلف ساخته می شوند و رک هایی با ارتفاع 6 تا 47 یونیت را می توانید از این برند خریداری کنید. رک های شرکت اچ پی آی در دو نوع دیوار و ایستاده می باشند.

رک های ایستاده این برند هم مانند رک های اچ پی آسیا بدنه ‌ای از شیشه سکوریت و قابی فلزی دارند و امکان نصب سه فن برای کاربران مقدور است. البته رک هایی با ارتفاع بیشتر از 42 یونیت درب های مشبک فلزی دارند، تا تهویه هوا درون آنها به خوبی انجام گیرد.‌‌

سخن پایانی

مقاله معرفی برندهای رک شبکه توسط گروه صنعتی آماد سیستم نگاشته شده است. برند آماد سیستم انواع محصولات رک شبکه را به صورت سفارشی یا در اندازه های استاندارد تولید می کند و به صورت کلی و جزئی با قیمت تولید به صورت آنلاین به سرتاسر ایران عرضه می دارد. برای مشاهده محصولات این برند به سایت آماد سیستم مراجعه کنید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574