رک دوربین مداربسته در کازرون

خانه    بلاگ      رک دوربین مداربسته در کازرون
رک دوربین مداربسته در کازرون

رک دوربین مداربسته در کازرون دارای چه ویژگی ها و مزیت هایی است؟ رک ها به شکل محفظه هایی هستند که وظیفه دارند از سیستم های مدار بسته محافظت کنند. تجهیزات مدار بسته دارای بخش های مختلفی هستند که هر کدام وظیفه خاص خود را دارند. این بخش ها شامل روتر، سوئیچ، مودم، دستگاه های دی وی آر، ان وی آر و …. می باشد.

در ادامه قصد داریم به بررسی این موارد بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

تولید رک دوربین مداربسته در کازرون

رک های مخصوص دوربین مدار بسته دارای بخش های مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام از آن ها وظیفه خاص خودشان را دارند. تولید رک های مخصوص دوربین های مداربسته دارای استانداردهای خاصی بوده که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. همانطور که می دانید این رک ها در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شوند.

معمولا اندازه ای که برای این رک ها در نظر می گیرند 19 اینچ می باشد. استفاده از این رک ها در سایز 19 اینچی در بین کاربران بسیار رایج است.

علاوه بر این لازم است که طراحی و تولید رک دوربین مداربسته درکازرون باید براساس استانداردهای لوازم کامپیوتری، صوتی و مخابراتی انجام بگیرد. طراحی این رک ها باید به گونه ای انجام بگیرد که از بالا و پایین رک ورودی هایی وجود داشته باشد که امکان عبور کابل ها را به وجود آورد.

سیستم فن یا تهویه هوا در رک های مخصوص دوربین های مدار بسته بسیار حائز اهمیت هستند و تولید کنندگان حرفه ای باید به ان ها توجه داشته باشند.

نکات مهم درباره خرید رک دوربین مداربسته در کازرون

در هنگام خرید رک مخصوص دوربین مدار بسته باید به نکاتی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به برخی از مهمترین فاکتورهایی که در این زمینه وجود دارد اشاره خواهیم کرد.

1-امنیت

همانطور که می دانید مهمترین کاربرد رک های مخصوص دوربین های مدار بسته ایجاد امنیت و ایمنی برای این دستگاه ها است. بنابراین باید در هنگام خرید این رک ها لازم است که نهایت دقت را در زمینه انتخاب قفل های امنیتی داشته باشید. دستگاه هایی را انتخاب کنید که دارای قفل های ایمن باشند و امکان دسترسی به اطلاعات را به میزان زیادی کاهش دهند.

2-جنس رک ها

در هنگام خرید رک دوربین مداربسته در کازرون دقت داشته باشید نمونه هایی را انتخاب کنید که جنس بدنه آن ها از فلزات باشد. استفاده از مواد محکم و بادوام باعث می شود که مقاومت این تجهیزات بالا رفته در نتیجه اطلاعات دوربین های مدار بسته در بهترین وضعیت حفظ شود.

سیستم تهویه و خنک کننده استاندارد

در هنگام  انتخاب رک دوربین مداربسته درکازرون حتما به سیستم تهویه این تجهیزات دقت کنید. دوربین های مدار بسته مانند هر نوع وسیله الکترونیکی از خود تولید گرما می کنند. همین امر باعث شده که امکان گردش هوا در محفظه رک ها به میزان زیادی احساس شود.

وجود فن های خنک کننده و سیستم تهویه مناسب در رک های استاندارد باعث می شود که هوای ازاد در محفظه جریان پیدا کرده و دستگاه ها در دمای مناسبی قرار بگیرند از این رو باید دقت داشته باشید که این سیستم به شکل استانداردی طراحی شده باشد که از آسیب به دستگاه های امنیتی درون رک ها جلوگیری کند.

سایز و اندازه رک دوربین مدار بسته

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار موثر در انتخاب رک های مخصوص دوربین های مدار بسته انتخاب این تجهیزات در ابعاد و اندازه های مناسب است. با توجه به اینکه دوربین های مدار بسته دارای جعبه کابینت هایی در سایزهای مختلف هستند، طبیعی است که گنجایش و عمق رک باکس های مخصوص این تجهیزات نیز با همدیگر متفاوت باشند.

در صورتی که شما قصد مدیریت یک پروژه کوچک را دارید می توانید در هنگام خرید  رک دوربین مداربسته در کازرون یک رک با قابلیت قفل شوندگی را انتخاب کنید که عمق آن تا 40 سانت باشد این نوع رک ها می توانند برای اهداف و فضاهای کوچکتر مفید باشند.

در صورتی که قصد دارید رک های مخصوص دوربین مدار بسته را برای پروژه های گسترده تر خریداری کنید باید به سمت گزینه هایی بروید که در اندازه و سایز بزرگتری باشند. دقت داشته باشید جنس محفظه رک ها از فلز با کیفیت بالا ساخته شده باشد. در غیر این صورت ممکن است اطلاعات شما در اختیار افراد سودجو قرار بگیرد.

سایز و اندازه رک دوربین مدار بسته

عوامل تاثیرگذار بر قیمت رک دوربین مداربسته در کازرون

رک های دوربین مدار بسته مانند هر وسیله ی دیگری تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار می گیرند. اولین گزینه ای که بر روی قیمت این محصولات تاثیر می گذارد نوع برندی است که انتخاب می کنید. برندهای معتبر و صاحب نام به دلیل انتخاب متریال های باکیفیت و مرغوب معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

علاوه بر این موارد پارامترهایی مانند وزن، سایز و گنجایش فضا همگی به عنوان عواملی هستند که بر روی قیمت این محصولات تاثیر زیادی بر جای می گذارند.

رک های مخصوص دوربین های مدار بسته به دلیل استفاده از متریال های وارداتی در ساخت آن ها تحت تاثیر نوسانات بازار ارز هستند. در هنگام خرید این محصولات لازم است این موارد را با دقت زیادی مورد بررسی قرار دهید.

دلیل استفاده از رک دوربین مدار بسته

استفاده از رک دوربین مداربسته در کازرون به این دلیل است که این تجهیزات را در برابر آسیب هایی نظیر گرد و غبار، رطوبت و دیگر عوامل خطر آفرین محافظت می کند. رک های مخصوص دوربین های مدار بسته در انواع مختلفی طراحی شده اند. این تجهیزات به شکل دیواری و ایستاده تولید می شوند که افراد می توانند براساس نیاز خود یکی از ان ها را انتخاب کنند.

این رک ها را باید براساس سایز دوربین مدار بسته ای که در سیستم امنیتی خود استفاده می کنید انتخاب نمایید.

سخن پایانی

در این مبحث به بررسی دلایل تولید و عوامل موثر بر تولید، قیمت و خرید رک دوربین مداربسته در کازرون پرداختیم. انتخاب رک ها به عنوان یک وسیله ایمنی بسیار مهم و دارای ظرافت های خاص خود است. برای دریافت عملکرد بهتر در این زمینه باید برندهای معتبر مانند آماد سیستم را انتخاب نمایید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574